Parbriz BMW

Parbriz BMW

Comercializam si montam la domiciliu Parbrize BMW si geamuri  pentru modelele

Alege modelul care te intereseaza

Daca ai nevoie urgent suna-ne, nu mai pierde timpul !

Geam lateral BMW

Luneta BMW

Istoric  

Inaintea celui de-al doilea război mondial
Precursor al firmei BMW, au fost în 1913 fondată de Karl Rapp, firma „Rapp Motorenwerke GmbH”. Fiind inițial o uzină de fabricare de motoare. În tânăra firmă, inginerul Max Fritz a inventat 1917 motorul de avion cu supracomprimare, motor care putea să urce la înălțimi mai mari. Motor de avion BMW 801
Construcția motorului fiind foarte bună, compania a semnat un contract cu armata Regatului Prusiei pentru construirea a 2.000 de motoare de tip V12[5] asigurându-și astfel viitoarea dezvoltare. Comanda a presupus finanțarea suplimentară, care a fost asigurată prin asocierea lui Rapp cu Camillo Castiglioni și Max Friz.  Cu toate că la sfârșitul primului război mondial și a Tratatului de la Versailles, când se părea că a venit sfârșitul companiei BMW (motorul fiind singurul produs), pentru că Germaniei i-a fost interzis cinci ani să mai producă motoare de avioane, la data de 17 iunie 1919 s-a înregistrat cu un BMW IIIa, în secret, o înălțime de 9.760 de metri, atunci record mondial. 1922 principalul acționar Camillo Castiglioni a părăsit firma, a luat dreptul numelui BMW și s-a dus la firma bavareză de aeronave: „Bayerische Flugzeug-Werke” (BFW).
Bayerische Flugzeug-Werke a rezultat din Gustav-Otto-Flugzeugwerk, înființate la data de 7 martie 1916, de Gustav Otto, un fiu a lui Nikolaus Otto, inventatorul Motorului-Otto. Localizarea uzinei în cartierul Milbertshofen a fost aleasă pentru că era aproape de Gustav-Otto-Flugzeugwerk. De aici rezultă și data înființării uzinei BMW pe data de 7 martie 1916.
Simultan cu lărgirea capitalului social compania și-a schimbat numele în Bayerische Motoren Werke GmbH, devenind o societate cu răspundere limitată (SRL). Asocierea și creșterea prea rapidă a firmei a creat și victime, fondatorul Karl Rapp, fiind nevoit să părăsească compania, care a fost preluată de industriașul austriac Franz Josef Popp în 1917 și apoi redenumită BMW AG în 1918, transformându-se într-o societate pe acțiuni (SA).
După ce Tratatul de la Versailles a interzis producerea de avioane în Germania, Gustav Otto și-a închis fabrica de avioane, iar BMW a trecut la producția de materiale rulante pentru căi ferate, specializându-se în producția de frâne.  În anul 1923 Max Friz și Martin Stolle au creat prima motocicletă BMW R 32 cu motor boxer și antrenare cu cardan (principiul de bază care a rămas până în zilele de astăzi) și cadru cu țeavă dublă. Pentru construcția modelului, Friz i-a trebuit doar cinci săptămâni.  Din anul 1924 au fost refabricate motoarele de aeronave[6]. „Trenul-Zeppelin” cu motor de aeronavă de la BMW din 1930 a fost antrenat de un motor cu elice în spate, în formă de Zeppelin.  În 1928, BMW a achiziționat fabrica de mașini Farzeugfabrik Eisenach AG, un producător Dixi, și așa a devenit producător de automobile. La 22 martie 1929, BMW produce primul autoturism în serie. Modelul BMW 3/15 DA 2 care au fost o licență de British Austin Seven. …. mai mult (sursa)   wikipedia BMW

Parbriz BMW

Geam lateral

BMW

Luneta

BMW

Vindem si montam la domiciliul tau

Geam auto NOU sau AFTERMARKET

GEAM AUTO

– 2 ANI GARNATIE –

PARBRIZ-bmw-1
PARBRIZ-bmw-118d-sport-5

pentru orice informatie SUNA ACUM la  0742 62 50 40

Call Now Button